
Zarządzanie obsługą klienta i pomocą techniczną z ManageEngine
Otworzyliśmy Support Center, aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort współpracy z naszymi klientami. Załóż ticket, a nasz zespół inżynierów zajmie się resztą, regularnie informując o prowadzonych pracach i statusie zgłoszenia.
Aby zwiększyć komfort współpracy z naszymi klientami i dostarczyć wsparcie technicznej najwyższej klasy, wdrożyliśmy rozwiązanie helpdesk światowego lidera, firmy ManageEngine.
SupportCenter Plus to internetowe oprogramowanie centrum obsługi technicznej, które umożliwia organizacjom wydajne zarządzanie zgłoszeniami klientów, informacjami o koncie i kontaktach, umowami poziomu usług, a także pozwala zapewniać nadzwyczajny poziom obsługi klienta.
W skrócie
- Oparte na sieci web oprogramowanie do obsługi klienta
- Zarządzanie zgłoszeniami, kontami i informacjami kontaktowymi klientów
- Śledzenie i zarządzanie wiadomości e-mail od klientów w formie zgłoszeń problemów za pomocą rozbudowanego systemu zarządzania wiadomościami e-mail.
- Zarządzanie wieloma umowami na usługi i powiązanymi planami wsparcia, aby obsługiwać klientów na czas i odpowiednio rozliczać się z klientami.
Dostęp do systemu zgłoszeń
Dostęp do portalu można uzyskać poprzez wybranie zakładki “Kontakt” -> “Support” w górnym menu na naszej stronie.
Wszyscy nasi klienci otrzymają osobnego e-maila z danymi do logowania do portalu.